Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Reklamace
Informace ke správnému postupu
1. Před zahájením jakýchkoliv úkonů spojených s reklamací zboží nebo služeb nás nejprve o vzniklém problému informujte na emailu info@shneczek.cz.
2. Popište nám vadu, a pokud to povaha vady umožňuje, přiložte několik obrázků, na kterých je problém viditelný. Velmi to urychlí vyřízení reklamace.
3. Pokud budete zboží zasílat poštou či přepravní společností, musí být na balíku zřetelně vyznačen nápis "REKLAMACE".
4. Do zásilky se zbožím je nutné přiložit tento vyplněný a podepsaný formulář.
Reklamace zasílejte na adresu:
Jana Nedvědová
Zákupská 589/10
182 00 Praha 8 – Ďáblice
info@shneczek.cz, +420721618377
(dále vyplní zákazník):
Jméno a příjmení:
Adresa:
Kontaktní telefon:
E-mail:
Číslo objednávky:
Popis vady:
Jakým způsobem si přejete vyřídit reklamaci?
(hodící se zakroužkujte)
a) Výměna zboží
b) Vrácení kupní ceny
c) Jiný způsob ______________________________
Číslo bankovního účtu:
V _____________, Dne ____________
______________________________
Jméno a příjmení
Odstoupení od kupní smlouvy
Mrzí nás, že se zbožím, které jste si u nás koupili, nejste spokojení. Odstoupení od kupní smlouvy vyřešíme co nejdříve.
Vyplňte, prosím, tento formulář a pošlete nám ho spolu se zakoupeným zbožím na adresu:
Jana Nedvědová
Zákupská 589/10
182 00 Praha 8 – Ďáblice
info@shneczek.cz, +420721618377
(dále vyplní zákazník):
Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu níže specifikovaného zboží:
Jméno a příjmení:
Adresa:
Kontaktní telefon:
E-mail:
Číslo objednávky:
Způsob odstoupení:
(hodící se zakroužkujte)
a) Vracím celou objednávku
b) Vracím část objednávky – konkrétně:
Číslo bankovního účtu:
Důvod odstoupení od kupní smlouvy
*Vyplňovat nemusíte, ale pokud se nám svěříte, příště budeme vědět, co udělat lépe nebo na co si dát pozor.
V _____________, Dne ____________
______________________________
Jméno a příjmení
Registrujte svůj e-mail a odebírejte novinky.
Objednávky obsahující šneky budou odesílány nejdříve v pondělí 24. 3. V případě nepříznivé předpovědi počasí se může odeslání posunout na pozdější termín.
Nezapomeňte prosím k objednávce se šneky přidat aktivovaný topný sáček, který zajistí jejich bezpečnou přepravu. Za aktuálních teplot není možné šneky bez topného sáčku odeslat. Pokud se počasí zlepší a topný sáček již nebude potřeba, bude Vám automaticky refundován nebo odebrán z objednávky na dobírku. (Pro ČR postačí topný sáček s výdrží 40 hodin, zejména u menších, méně objemných objednávek. U větších objednávek lze využít i topný sáček s delší dobou ohřevu. Pro Slovensko je nutné použít topný sáček s výdrží min. 72 hodin.)
Děkujeme za pochopení.
Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.